lördag 27 november 2010

Jag vill ju blogga...

Ja nu känner jag sug efter att skriva några rader, men samtidigt så har jag lite annat jag ska pyssla med och så vill Joel sitta vid den här datorn. Så jag tror  att det får bli ett "intressantare" inlägg senare i dag:) Nu vet jag förstås inte om det jag skriver är intressant, men den som vill får läsa:)

I går var det fredagsmys...innan jag somnade på soffan:) Fast jag tycker att somna på soffan hör till fredagsmys.



Meja-Lisa säger hej så länge, på återseende senare idag...

4 kommentarer:

  1. Men fasiken va gott! Och fy bubblan va söt hon är! :-))

    SvaraRadera
  2. Somna på Soffan? Ah, ok... Fast inte så kul när Joel gör det eller?

    (glöm inte att ställa om klockan i blogginställningarna)

    /Jens

    SvaraRadera
  3. Vilka schyssta cupcakes! Vill ha recept =)

    SvaraRadera
  4. Det är Leilas pepparkaksmuffins som jag har haft "vanlig" frozting på...och sen lite glittrigt strössel/pärlor:)
    Ska leta på recept o maila dig...

    /Sofia

    SvaraRadera