lördag 20 november 2010

Då köööööör vi....

Ja nu är det dags för mig att börja blogga....behovet har blivit för stort, nu kan jag inte stå emot längre:)
För lite mindre än 1 år sedan pratade jag med Camilla  http://damdidodamdida.blogspot.com/  Vi diskuterade om att jag ville starta en blogg, min oro för att det bara skulle skapa stress o press, att jag skulle få dåligt samvete av att jag inte hinna med. Men hon tyckte verkligen att jag skulle köra, men jag fegade:).
Jag var då gravid o vi var på väg att börja bygga hus (vilket aldrig blev av, men det blev sommarstugeköp istället:)). Camilla tyckte det var en perfekt grej att blogga om......det tyckte jag med, men den gången blev det inget:)'


Men nu så....
Nu är läget så att jag o min prins Joel har en liten Trollunge på 6 månader, hennes namn är Meja-Lisa.
Vi bor i Västerås. Meja-Lisa tillbringade sina första 5 månader i vår sommarstuga på Malmön i Köping. Nu är vi tillbaka i lägenheten i Västerås men för drygt en månad sen köpte vi ett hus i Köping, och där är vi nu. Det är nu jag tänker börja blogga, dels för att få skriva dagbok och dels för att ni mina nära o kära ska kunna ta del av mitt liv lite varje dag:)


Då kööööör vi......häng med vettja:)


Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Fan va kul Soffan!! De kommer bli så jävla bra och du har en trogen följare i mig :)
    Riktigt fin layout eller va de nu kallas!!! Kraaaam

    SvaraRadera